اهنگ ها

*عاشقانه ها*

آهنگ ها، بی رحم ترین صداهای جهان اند!!

بی آنکه بخواهی تو را به قعـــر خاطراتی میبرند

، که برای فراموشی آنها

، از غرورت مایه گذاشته بودی....



نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت13:35---11 شهريور 1392
دل من تو شهر سنگی دنبال یه هم صدا بود بین این همه غریبه چشای تو اشنابود تا بفهمم که کی هستی توشدی بود ونبودم قلب من موند ونگاهت دیگه عاشق شده بودم حالا تا دلم میگیره با صدات اروم میگیرم به چشات قسم که اینجا من بدون تو میمیرم
پاسخ: در باغ دلم جوانه ای باید و نیست شوق غزل ترانه ای باید و نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هادی|

آخرين مطالب
» قدم میزنم..
» دوستش دارم...
» وفای شمع...
» اینم از ما...
» قیامت من...!
» بفهم...
» welcome
» نویسنده کجاست...؟
» آغوش..
» گاهی...
» الکی نگید
» فراموشش کردم...
» زندگیم...
» هیچوقت
» دانلود
» اهنگ ها
» دانلود
» چه کنم؟
» فکر تو
Design By : MohammadDesign.IR